loading...
.::خبر نیوز استان قم::.
سید حسین کبابی بازدید : 132 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)
درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم

                                        نگینی در هسته مرکزی کشور

-رئیس درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم در گفتگو با خبرنگاران به تشریح فعالیتهای این درمانگاه تخصصی پرداخت.

به گزارش خبرنگارخبرنیوز استان قم ،مدیرعامل درمانگاه پوست ومو ایرانیان اظهار داشت:متاسفانه خبرنگاری در ایران خیلی حرفه ای نیست وخیلی از اوقات به عنوان شغل دوم بهآن نگاه می کنند وآنهم به علت عدم تامین نیازهای مادی از سوی خبرنگارن وبویژه در قم.اما علی رغم همه مسایل ،برخی ها به عنوان حرفه ای به حرفه وارد شده اند.وواقعا کسی وارد این حرفه جذاب وخطیر وارد می شود که عشق وعلاقه وخلاقیت فراوانی  دارد.

دکترسیدمحمد حسن طاهایی افزود:امروز در عرصه خبر واطلاع رسانی،عنصر زمان حرف اول را می زند.اما متاسفانه خیلی از ادارات به خبرنگاران به عنوان کارمند خود نگاه می کنند وهمکاریهای لازم را در زمینه تولید خبر با خبرنگاران نمی کنند وتنها با برگزاری یک یادبودی از روز خبرنگار ،قضیه را فیطله می دهند اما در زمینهئ تولید خبر با آنان همکاری لازم را ندارند.

وی گفت:ما به عنوان بخش خصوصی آمادگی هر نوع همکاری را داریم.

رئیس درمانگاه تخصصی ایرانیان در ادامه خاطر نشان کرد:ما به عنوان تنها درمانگاه تخصصی پوست ومو ولیزر هسته مرکزی کشور،از تمامی استانهای مرکزی کشور،مراجعه کننده داریم.اما برای معرفی کارهایی که ما در این درمانگاه

دکتر طاهایی افزود:ما درحال حاضر 12متخصص پوست مو ،دو فوق تخصص جراحی پلاستیک و..در این درمانگاه درحال فعالیت داریم ومی توانیم با قاطعیت اعلام کنیم درمانگاه ما در این زمینه در استان وهسته مرکزی کشور بی نظیر است.

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به اینکه هزینه های ما بعضا تا 50درصد از تهران ارزانتر است،خیلی از مراجعین ما از تهران برای انجام مراحل درمانی خود به قم می آیند.

وخوشبختانه با افتتاح این درمانگاه در استان قم،دیگر خیلی از درمانهایی که شهروندان برای انجام آن به تهران می رفتند مانند لیزر درمانی ،کاشت مو،برداشت چربیهای زائد بدن و...،دیگر در قم انجام می شود وبا این کار بار هزینه های سفر  از روی دوش هم استانی های خود بر داشتیم ویک گامی ارزنده در جهت ترویج توریسم درمانی را در استان قم برداشتیم.

دکتر طاهایی در ادامه افزود:هم اکنون در این درمانگاه،بهترین دستگاه های پیشرفته از قبیل لیزر و...،به کار گرفتیم وبابت این کار خود هزینه های هنگفتی را متقبل شدیم اما اعتقاد داریم که جلب رضایتمندی مردم باید دراولویت کارهای خود قرار گیرد وسپس منافع اقتصادی.وبرهمین اساس ما تا حد امکان در زمینه برخورد با مراجعه کنندگان،نهایت انصاف را به خرج می دهیم.

وی به هدف اصلی این درمانگاه اشاره کرد وعنوان کرد:هدف عمده ما تبدیل این درمانگاه به یک بند کشوری وبین المللی با نام قم است تاهم وطنان عزیز ما بدانند که در شهر واستان قم سوای وجود اماکن ومذهبی،فرهنگی و...،مراکز درمانی مطرحی با برند واستانداردهای کشوری وجهانی نیزوجود دارد.

 وی خاطر نشان کرد:هر آنچه که هم اکنون در خیلی از آرایشگاه های زنانه وبرخی از مطبهارخ می دهد،لیزر درمانی واقعی نیست ،چون پس از مدتی آن موهای زائد دوبار  در خواهد آمد وبیشتر این مطبها وآرایشگاه ها از دستگاه های اجاره ای استفاده می کنند که تنها اثر موقت  دارد ومن از همین مکان اعلام می کنم که تنها مرکز مجاز ومعتبر انجام اینگونه کارها باتظمین کیفیت،این درمانگاه می باشد ومتاسفانه برخی ها ازجهل وعدم آگاهی مردم سوءاستفاده نموده وجان ومال مردم را به خطر می اندازند که ما از مردم عزیز استان قم درخواست می کنیم که در این زمینه حواس خود را جمع کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از40هزار نفر در این درمانگاه مورد درمان واقع شدند،گفت:هم اکنون ما در این درمانگاه فوق تخصصی،کلینیک لیزر درمانی که در آن کارهای کاهش موهای زائد بدن،جوانسازی پوست،درمان جوش های بدخیم مانندآکنه و..،رفع واصلاح تاتوو...انجام می شود،کلینیک زیبایی که درآن تزریق ژل جهت برجسته سازی لب وبرطرف کردن خط لبخند،تزریق بوتاکس به منظور حذف خطوط اخم،پیشانی،؟چین وچروک های صورت و...انجام می شود،کلینیک تخصصی مو که درآن کاشت موی سر،ابرو وصورت،با روش های جراحی وغیر جراحی انجام می شود،ودر آخر کلینیک لاغری که درآن حذف چربیهای زائد بدن با پیشرفته ترین دستگاه های موجود،کاهش سایز موضعی بدن،ارائه برنامه های رژیمی ویژه برای افراد و...انجام می شود.

شایان ذکر است که درمانگاه پوست ومو ایرانیان در خیابان 19دی قم مقابل کوچه40 واقع   شده است. وشماره تماس آن025/37729494می باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 915
  • کدهای اختصاصی